Senin, 09 November 2015

Memilih Untuk Rambut untuk Penyembuhan Kelemumur

Memilih Untuk Rambut untuk Penyembuhan Kelemumur

Bilangan orang yang mengalami dandruffs agak besar dan ramai orang telah mencari penawar kelemumur yang paling berkesan seperti keadaan mereka. Salah seorang daripada mereka termasuk penggunaan syampu anti kelemumur yang direka untuk menghilangkan jika keadaan ini. Produk-produk ini boleh didapati dalam pelbagai tempat-tempat dalam talian dan dalam bata dan mortar kedai oleh itu pembeli perlu berhati-hati tambahan dalam pemilihan mereka.

Salah satu perkara yang paling penting yang pembeli perlu dilakukan apabila memilih syampu ini untuk mengubati kelemumur adalah untuk membaca label pada setiap produk. Kebanyakan mereka datang dengan ramuan yang sama aktif seperti Ketoconazole, selenium sulfida, tar arang batu, zink pyrithione dan asid salisilik. Kebanyakan bahan-bahan aktif yang dikenali untuk mengubati keadaan lain, sebagai contoh, ketoconazole boleh merawat kurap yang dideritainya, gatal Jock dan kaki makan air.

Ia adalah penting bahawa mereka memastikan bahawa mereka juga telah menyemak apa jenis keadaan bahawa produk-produk merawat kerana beberapa adalah untuk ringan kepada sederhana masalah sementara yang lain direka untuk keadaan yang melampau. Kebanyakan mereka adalah disyorkan untuk memilih mana-mana jenis syampu yang sesuai dengan keadaan mereka dan cuba mereka keluar. Perkara yang lain adalah bahawa mereka juga perlu menyemak jenis jenama yang boleh didapati. Mereka yang mempunyai keadaan tidak terurus perlu melawat doktor yang boleh mengesyorkan jenis syampu dan produk-produk lain yang mungkin berguna.

Pembeli mesti memastikan bahawa mereka telah mengikuti arahan yang diberikan pada label produk itu supaya mereka boleh menghilangkan keadaan. Ia juga penting bahawa mereka mengelakkan godaan overusing syampu kerana ia tidak akan meningkatkan kadar pemulihan dan ia mungkin akhirnya membuat keadaan lebih teruk.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar