Senin, 09 November 2015

Pad Mattress magnet Kawalan Sakit

Pad Mattress magnet Kawalan Sakit

Maladies biasa

Hari ini anda mencari beribu-ribu orang yang mengalami sakit sendi, otot dan tisu-tisu lembut. Jika anda mempunyai apa-apa sakit dan mendapat kelegaan daripada menggunakan mana-mana produk terapi magnet yang tidak terhitung seperti pad magnet tilam, ternak katil magnet, gelang magnet, sol dan lain-lain, anda pasti akan mengesyorkan kepada rakan-rakan dan keluarga anda. Ini adalah agak semula jadi dalam erti kata bahawa anda tidak akan pergi jauh ke dalam menganalisis kebaikan dan keburukan prosedur selagi anda pasti bahawa ia adalah satu kaedah yang tidak invasif rawatan.

Ini adalah apa yang telah berlaku dengan terapi magnet dalam hari ini. Walaupun pengguna terapi ini sedar bahawa ia tidak diluluskan oleh FDA dan bukti perubatan yang cukup tidak boleh didapati untuk membuktikan keberkesanannya, ia masih menjadi sangat popular di kalangan orang ramai yang rindu untuk mendapatkan bantuan daripada kesakitan secara semulajadi.

Mari kita membincangkan dua keadaan menyakitkan yang orang biasanya mengalami dan kemudian melihat bagaimana magnet produk terapi membantu mengawal kesakitan ini dan membiarkan orang-orang meneruskan kerja-kerja harian mereka tanpa banyak kekecohan.

Fibromyalgia: Orang yang mengalami fibromyalgia mempunyai otot mereka, tendon, ligamen dan tisu lembut terjejas. Penghidap tidak mendapat tidur dengan aman pada waktu malam. Mereka mungkin mengalami kemurungan dan kepala sakit. Mereka juga mungkin berasa kebas di kaki dan sensitiviti terhadap cahaya terang dan bunyi. Kira-kira enam juta rakyat Amerika dilaporkan mengalami keadaan ini menyakitkan.

Artritis reumatoid (RA): Ini adalah satu lagi keadaan yang menyakitkan yang dikategorikan sebagai penyakit autoimun di mana sel-sel imun menyerang tisu sendiri sihat badan. Kesakitan, kekakuan dan keradangan dalam sendi adalah gejala yang paling biasa artritis reumatoid. Tiada penawar untuk penyakit ini. Sakit hanya boleh diuruskan atau dikawal dengan menggunakan pelbagai kaedah rawatan. Tanda-tanda awal RA tidak boleh diabaikan dan langkah berjaga-jaga yang cukup perlu diambil untuk mengelakkan ia daripada menjadi teruk keterukan keadaan boleh membawa kepada kecacatan dan melumpuhkan. Walaupun lelaki, wanita dan kanak-kanak mungkin akan terjejas oleh keadaan ini, wanita cenderung untuk mengalami lebih kerana RA. Kira-kira 75 peratus daripada pesakit RA di dunia adalah wanita.

Bagaimana terapi magnet bantuan?

Sekarang mari kita lihat bagaimana magnet terapi boleh membantu mengurangkan keterukan yang disebabkan oleh syarat-syarat di atas.

Magnet pada dasarnya otot dan dinding kapilari saluran darah dan meningkatkan bekalan oksigen ke tisu dan dengan itu meningkatkan fungsi bahagian-bahagian ini dengan mempercepatkan proses penyembuhan dalam kes sakit atau kecederaan. Jadi menggunakan pad tilam magnet untuk tidur di atas apabila anda mendapati diri anda didiagnosis dengan fibromyalgia atau artritis reumatoid membantu untuk sebahagian besar dalam mengurangkan kesakitan dan membolehkan anda tidur dengan aman supaya anda berasa segar dan aktif untuk menghadapi hari yang baru.

Tiada Kesan sampingan

Anda boleh yakin satu perkara semasa menggunakan tilam magnet pad- tidak akan ada kesan negatif. Sudah tentu, orang akan melalui kehamilan dan mereka yang mempunyai elektro-perubatan peranti yang diimplan dalam badan mereka adalah dilarang daripada menggunakan pad tilam magnet kerana kesan selepas ini belum dianalisis dan dilaporkan.

Mengenai pad tilam magnet

Lapik tilam magnet pergi ke atas tilam biasa anda dan datang dalam pelbagai saiz. Ketebalan pad adalah kira-kira dua hingga 4 inci dan bilangan magnet terselit atau dijahit masuk ke pad tilam bergantung kepada saiznya. Lapik tilam boleh mempunyai maksimum 200 magnet persegi atau bulat. Dikatakan bahawa apabila badan anda datang ke dalam hubungan secara langsung dengan magnet, tenaga elektromagnet yang dihasilkan oleh magnet statik bertindak kepada bidang-bidang yang menyakitkan dalam badan dan membantu dalam mengurangkan kesakitan dan juga memudahkan tidur yang sangat baik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar