Senin, 09 November 2015

Mengetahui Tentang Hawaiian Noni Juice

Mengetahui Tentang Hawaiian Noni Juice

Perjalanan dari ladang ke Botol

The Healing Noni Syarikat mempunyai ladang mereka sendiri dan tumbuhan. Mereka memiliki pokok Noni, menyuburkan mereka memilih dan kemudian jus buah Noni untuk memasarkan dan mengedar. Semua ladang mereka berada di Pulau Besar Hawaii, di mana tanah yang kaya dengan nutrien. Sebahagian daripada pokok Noni lebih 50 kaki. Ini tidak mustahil kerana tanah penuh dengan nutrien kerana tanah lava gunung berapi.

Syarikat menggunakan kaedah tradisional Hawaii untuk mengekalkan potensi jus Hawaiian Noni. Apabila buah bertukar masak, ia adalah pilih sendiri dengan baik, dibasuh dan kemudian terus masak di bawah matahari. Ini memastikan bahawa buah Noni tetap utuh dengan enzim yang sihat. Mereka menaruh perhatian besar untuk memastikan tidak ada buah-buahan yang tidak matang atau buah-buahan hijau dipilih.

The Healing Noni Syarikat komited untuk penjagaan dan memastikan kualiti jus Hawaiian Noni. Mereka hanya menggunakan pulpa buah mengkudu. Mereka tidak menggunakan mana-mana bahagian lain dari buah-buahan atau pokok seperti benih, kulit atau daun. Mereka tidak termasuk buah-buahan walaupun jatuh atau buah-buahan lebam termasuk dalam proses.

Dua Cara-cara membuat jus Noni:
Terdapat dua kaedah untuk membuat jus. Mereka adalah kaedah tradisional dan kaedah moden. Kaedah tradisional adalah lebih memakan masa. Mereka membolehkan keseluruhan buah Noni usia atau menapai selama beberapa minggu atau bulan. Terdapat aliran semula jadi jus Noni yang sihat dari buah-buahan, dalam proses ini. Dalam kaedah moden, pulpa beku atau pekat diimport dari Tahiti atau di tempat lain. Air dan jus buah-buahan lain ditambah kepadanya untuk membawa ia kepada bentuk cecair. Ia adalah jelas bahawa kaedah moden adalah lebih rendah daripada yang tradisional.

Sesetengah pakar pemasaran mendakwa bahawa kaedah kedua mempunyai 'benar' dan jus Noni 'asal'. Jangan lupa untuk mencari kesucian setiap kali anda berlaku untuk membeli-belah untuk Hawaiian Noni Juice. Jus semula jadi hendaklah dicairkan dan tulen dan tidak dalam bentuk pati atau serbuk. Sesetengah pengeluar juga mendakwa mempunyai pengetahuan tangan pertama Hawaii.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar